ساخت و بهینه سازی سایت

طراحی وبسایت و سئو سایت

ساخت و بهینه سازی سایت

طراحی وبسایت و سئو سایت

شرکت ساخت سایت پیشرو در زمینه طراحی وبسایت و بهینه سازی سایت میتواند افزایش رتبه وبسایت شما را پس از طراحی با جادوی سئو و بهینه سازی خود تضمین کند.
همچنین این شرکت دارای خدمات پس از فروش میباشد که میتوانید زمانی که رتبه وبسایت شما کاهش یافت و سئو وبسایت دچار مشکل شد از این عزیزان کمک بخواهید و دوباره بهینه سازی وبسایت خود را از سر بگیرید تا در نتایج اولیه سرپ گوگل بصورت زنده و فعال رقابت کنید.

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو

تاریخچه SEO و بهینه سازی سایت؟


همانطور که گفته شد، هر کدام از موتورهای جستجو دنبال الگوریتمی بودند که بتوانند وب سایت ها را به بهترین شکل رتبه بندی کنند.این استراتژی  موتورهای جستجو درست از سال 1990 آغاز شد.

 

تاریخچه سئو
 

برای مثال در سال 1988 اولین الگوریتم گوگل آغاز به کار کرد و در سال های اخیر، این موتور جستجوی قدرتمند از الگوریتم پاندا استفاده می‌کند. این الگوریتم ها پیوسته در حال بروزرسانی بوده و با حدود 200 معیار از جمله کپی نبودن یک وب سایت، پیوند محدود و … وب سایت را رتبه بندی می کنند.

برای سئو وبسایت در اصفهان  <--------- کلیک کنید

  

روش های سئو در سال 2022


1. گرفتن بک لینک Backlink


یکی از روش های سئو، گرفتن بک لینک است. عده ای سعی می کنند با Backlink گرفتن از هر وب سایتی، رتبه خود را افزایش دهند ولی این شیوه را می توان نوعی سئو کلاه سیاه دانست. گرفتن Backlink زمانی اعتبار دارد که از وب سایت های معتبر و مرتبط با سایت شما گرفته شود و این امر زمانی محقق خواهد شد که شما محتوای خوب و ارزشمند را به اشتراک بگذارید. در این مقاله با بهترین روش های لینک بیلدینگ آشنا شوید.

 

2. چگالی کلمات کلیدی را رعایت کنید


یکی از ترفند های سئو سایت اصفهان، رعایت چگالی کلمات کلیدی است. همانطور که می دانید کلمات کلیدی، کلماتی هستند که توسط کاربران بیشترین جستجو را دارند. حال این کلمات کلیدی باید در تمام محتوای شما به صورت یکنواخت و متعادل استفاده شده باشد، از طرفی نباید در استفاده کردن از آنها زیاده روی کنید؛ چرا که با این کار بار معنایی آن را کاهش داده اید و در الگوریتم مرغ مگس خوار گوگل، این کار به عنوان اسپم شناخته شده و سایت شما سئو نخواهد شد. 

اما چگالی کلمات کلیدی چقدر باشد؟ با توجه به نظر بسیاری از سئوکاران حرفه ای، بهتر است چگالی کلمات کلیدی یک محتوا بین 1 تا 3 درصد باشد و اگر بیشتر از این استفاده شود، گوگل صفحه مورد نظر را اسپم شناسایی می کند.

برای اینکه بدانید چگونه بهترین کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنید؟ این بخش را مطالعه کنید.  

 

3. محتوا استاندارد و سئو شده


یکی از اصلی ترین روش های سئو، تولید محتوای سئو شده است. هر چقدر میانگین ماندن بازدیدکنندگان در سایت شما بیشتر باشد، رتبه شما نیز بالاتر خواهد بود. به اشتراک گذاشتن یک محتوا خوب می تواند در این زمینه موثر باشد. متن را نه برای گوگل بلکه برای کاربران هدف خود بنویسید. خود را به جای کاربران قرار دهید و نیاز اصلی آنها را در محتوای خود پاسخ بدهید.

انگار در حال مشاوره یک موضوع تخصصی به یکی از دوستان و آشنایان خود هستید. پس برای کاربران خود ارزش قائل باشید و صفر تا صد آن را توضیح بدهید. شما می توانید در محتوای " سئو سایت فروشگاهی " تمامی تکنیک های لازم برای سئو و بهینه سازی فروشگاه اینترنتی را یاد بگیرید.

 

چک لیست تحقیق کلمه کلیدی:

  1. با استفاده از google keyword planner کلمات پر جستجو را پیدا کنید
  2. با استفاده از Alexa قسمت Keyword Gap رقبای خود را پیدا کنید
  3. با کمک استفاده از سرچ کنسول نقاط ضعف محتوای سایت خود را پیدا کنید.
  4. توسط Google Trends  تعداد جستجو کلمات را با هم مقایسه کنید
  5. با keyword Tool کلمات لانگ تیل را پیدا کنید
  6. به طور دستی کلمات را در گوگل جستجو کنید و اگر محتوایی در آن زمینه ندارید، آن را بنویسید
  7. کلماتی که کانسپت مشابهی ندارند را از هم جدا کنید
  8. از بخش searches related to کلمات مرتبط بیشتری را پیدا کنید
  9. یک فایل Excel برای کلماتی که استخراج کرده اید، بسازید
     

4. بروز رسانی محتوای سایت


تولید محتوا یکی از راه های سئو تضمینی سایت است؛ اما محتوایی که امروز تولید می کنید، حتی اگر موفق به کسب رتبه اول نتایج گوگل شود، پس از مدتی در صورتی که بروز رسانی نشود، جایگاه خود را از دست می دهد. بنابراین شما باید در بازه زمانی های مشخص، محتواهای خود را بروز کنید. بروز رسانی محتواهای سایت از اصلی ترین ترفند های سئو سایت می باشد.

 

برای بروزرسانی و ویرایش محتوا باید نکاتی را رعایت کنید که در اینجا ما چندتا از آنها اشاره می کنیم:

ساختار محتوا را اصلاح کنید
در ابتدا توجه کنید که آیا در محتوا به نیازهای مخاطب پاسخ داده اید؟ آیا این محتوا مخاطب را به خود جذب می کند؟

مطمئن شوید هدف محتوا را در ابتدا بیان کرده باشید.

باید مخاطب را به هدفی که در تیتر بیان کرده اید برسانید.

پراکنده صحبت نکنید!
در محتوا باید به سمت هدفی که در تیتر بیان کرده اید قدم بردارید، برای مثال اگر درباره شیرینی پزی محتوا تولید میکنید نباید به تاریخچه تولید شیرینی بپردازید!

محتوا باید روان باشد
محتوا را تا جایی که می توانید به صورت روان ویرایش کنید. از تکرار کلمات غیرضروری و به کاربردن اصطلاحات تخصصی، کلمات سخت و جمله بندی های نامناسب بپرهیزید.

بین پاراگراف ها به مخاطب استراحت بدهید
اگر بین پاراگراف ها از تیتر یا تصویر استفاده نکنید، مخاطب خسته می شود و نمی تواند به خواندن ادامه بدهد، همچنین تشخیص ارتباط بین پاراگراف ها سخت خواهد شد.

آموزش تکنیک های سئو

 

 چک لیست بروزرسانی سئو محتوا:

محتواهای بدون عنوان یا عنوان های کوتاه را پیدا کنید
محتواهای بدون متا دیسکریپشن یا کوتاه را پیدا کنید
محتواها و متاتگ های صفحات را ارتقا دهید
عکس ها را بهینه سازی کنید
لینک های داخلی را بهینه سازی کنید(مخصوصا برای صفحات مهم)
صفحات بدون لینک داخلی سایت خود را پیدا کنید
 

5. واکنش گرایی وب سایت و بررسی ui و ux


 یعنی یک وب سایت علاوه بر اینکه برای صفحه نمایش کامپیوتر و لپ تاپ طراحی شده باشد، بتواند در گوشی همراه نیز با کیفیت خوب نمایش داده شود.

 

6. شناختن کامل مخاطب هدف و ارائه مطالب تخصصی


یکی دیگر از تکنیک‌های سئو، شناخت مخاطب سایت و نیازهای آنان است. با راه اندازی یک وبلاگ برای سایت خود، بخشی را برای بالابردن اطلاعات کاربران خود اختصاص دهید. برای آموزش به کاربران خود دست و دلباز باشید.

 

7. اشتراک گذاری در صفحات اجتماعی معتبر


یکی دیگر از روش های سئو سایت، فعالیت در شبکه های اجتماعی است. برنامه ای برای اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی خود داشته باشید، فالورهای واقعی جذب کنید و در شبکه های اجتماعی خود بدرخشید.

 آموزش تکنیک های سئو


8. استفاده از ویدیو در سایت و جلب رضایت کاربر


از ویدئو های مختلف در سایت خود استفاده کنید. این کار سبب ماندگاری بیشتر کاربر در سایت می شود و در نتیجه تاثیر مثبتی در سئو سایت شما می گذارد. بارگذاری ویدئو در سایت های فروشگاهی اهمیت بیشتری دارد؛ چرا که می توانید آموزش استفاده از محصول، تیزر تبلیغاتی برای معرفی یک محصول و ... را آماده کرده و در سایت قرار دهید.

 

9. بهینه سازی تصاویر


بهینه سازی تصاویر یکی دیگر از تکنیک‌های سئو سایت است. به طور میانگین تصاویر، ۲۰٪ از سایت شما را تشکیل می دهند. در نتیجه بهینه سازی تصاویر می تواند تاثیر قابل توجهی روی سرعت سایت شما داشته باشد. همان طور که میدانید سرعت سایت یکی از عوامل رتبه بندی در گوگل است و برای سئو بسیار اهمیت دارد. بهترین ابزارها برای بهینه سازی تصاویر را به صورت کامل در مقاله بهترین افزونه های بهینه سازی تصاویر به شما معرفی کردیم.

 

 شما می توانید با کمک چک لیست سئو تصاویر که در ادامه آنها را گفته ایم، تصاویر خود را بهینه کنید:

برای نام تصاویر از کلمات کلیدی استفاده کنید
استفاده از متن Alt
از عکس های متنوع استفاده کنید (اسکرین شات، فلوچارت، اینفوگرافی و … )
از تصاویر مفهومی بجای تزئینی استفاده کنید ( اینفوگرافیک)
از Lazy Load استفاده کنید
اصول سایز و اندازه تصاویر را رعایت کنید (CLS)
نقشه سایت تصاویر را فعال سازی کنید
از تصاویر کپی استفاده نکنید
از لوگو سایت روی عکس استفاده کنید
 روش های سئو سایت
10. پیگیری خطاهای سرچ کنسول گوگل 
لازم است که بصورت مداوم سرچ کنسول سایت خود را چک کنید. توجه ویژه ای به گزارشات و خطاهایی که از سمت گوگل در سرچ کنسول داده می شود داشته باشید. با یادگیری کامل سرچ کنسول میتوانید قبل از اعمال جریمه و یا افت در سایت خود مشکل را برطرف سازید. یکی ازتکنیک های ساده و کاربردی دیگر سئو فعالسازی گواهی SSL بر روی وب سایت شما است. برای یادگیری بیشتر این تکنیک به مطلب زیر می توانید مراجعه کنید. 

 

بیشتر بخوانید: تاثیر SSL در سئو سایت فروشگاهی

 

11. نرخ کلیلک (CRT) را بهبود ببخشید


نرخ کلیک یا همان CRT به شما نشان می دهد که روزانه چند نفر روی سایت شما کلیک می کنند. نرخ کلیک برای گوگل اهمیت فراوانی دارد و روی سئو بسیار تاثیرگذار است. یکی از روش های سئو سایت، انجام اقداماتی برای بهبود نرخ کلیک سایت است. در ادامه برخی از این تکنیک ها را بیان کرده ایم:

کلمه کلیدی را در تیتر به کار ببرید.
طول تیتر و توضیحات محتوا (Description) نباید خیلی طولانی باشد!
به مواردی بپردازید که شما را از سایر سایت ها متمایز کند.
همچنین شما می توانید نکات و تکنیک های بیشتری را در مطلب " نرخ کلیک چیست؟ " مطالعه کنید.

 

12. تاثیر اسکیما در سئو


اسکیما یک زبان نشانه گذاری است که به موتورهای جستجو این امکان را می دهد تا راحتتر اطلاعات و داده های سایت را درک کنند. اسکیما گذاری یکی از تکنیک‌های سئو برای بهبود رتبه سایت است. در واقع اسکیما آنقدر اهمیت دارد که می تواند به سایت شما کمک کند تا در نتایج اولیه گوگل نمایش داده شود.

تصاویر، پرسش و پاسخ، فیلم و... را می توانید در قالب اسکیما به موتورهای جستجو نشان دهید. البته لازم نیست تمام داده های سایتتان را در این قالب نشان دهید، اما هرچه نشانه گذاری های اسکیما بیشتر باشد رتبه سایت شما نیز افرایش خواهد یافت. در محتوای اسکیما چیست؟ بصورت کامل در این مورد صحبت کرده ایم. اگر می خواهید با یک تغییر کوچک رتبه سایتتان جابجا شود، این محتوا را حتما مطالعه کنید.

 

13. سرعت سایت را بهینه کنید


تکنیک های سئو
یکی از معیارهای مهم گوگل برای رتبه بندی سایت ها، سرعت لود شدن سایت ها است. قطعا هیچ بازدیدکننده ای علاقه ندارد که مدت زیادی را برای لود شدن صفحات سایت منتظر بماند و اگر کمی انتظار بکشد، ترجیح میدهد سایت را ببندد و به سایت سریع تری مراجعه کند.

کند بودن سایت می تواند میزان بازدید سایت و نرخ کلیک را به شدت کاهش دهد. طبق تحقیق انجام شده توسط آمازون، هر 100میلی ثانیه تاخیر در لود سایت می تواند 1 درصد از میزان فروش را کاهش دهد. گوگل نیز اعلام کرده است، میزان ماندن کاربران در سایتی که کمتر از 5 ثانیه لود می شود، 70 درصد بیشتر از ماندگاری کاربران در سایتی است که در 19 ثانیه باز می شود. با توجه به آنچه گفته شد، افزایش سرعت سایت وردپرس می تواند نقش موثری در جذب کاربر و بهبود سئو سایت داشته باشد.

 

14. به سئو خارجی سایتتان اهمیت بدهید


از دیگر تکنیک‌های سئو برای بهبود رتبه سایت می توان به سئو خارجی سایت اشاره کرد:

صفحاتی که نیاز به بک لینک دارند را پیدا کنید
رقبای خود را آنالیز کنید و فرصت های لینک سازی را پیدا کنید
برنامه منظمی برای لینک سازی تهیه کنید
از ساخت لینک های اسپم پرهیز کنید
لینک های اسپم قبلی را Disavow کنید
رپورتاژ های مناسب برای سایت خود خریداری کنید
برند منشن بدون لینک بسازید
سوشیالسوشال سیگنال فراموش نکنید
 

15. سئو محلی  (local seo)


در دنیای سئو تکنیکی به نام سئو محلی یا لوکال سئو وجود دارد. در صورتی که این نوع سئو را در سایتتان پیاده سازی کنید، عملا در نتایج جستجو مخاطبانی که در منطقه شما به دنبال کسب و کاری مانند شما هستند، بیشتر دیده می شوید. 

  

16. از برچسب استفاده نکنید


اگر مدتی با سایت های وردپرسی کار کرده باشید، احتمالا با برچسب آشنایی دارید. یکی از رایج ترین اشتباهات در ترفندهای سئو سایت فروشگاهی، استفاده اشتباه از برچسب ها است. در صورتی که با نحوه استفاده از برچسب آشنایی ندارید، از آن ها استفاده نکنید. چرا که با این کار صفحات زامبی برای سایتتان ایجاد کرده اید. در مطلب " زامبی پیج چیست؟ " درباره نحوه ایجاد این صفحات و از بین بردن آنها صحبت کرده ایم.

 

17. استفاده از کلمه کلیدی در URL


بهتر است در آدرس (URL) سایت از کلمه کلیدی مرتبط با محتوای خود استفاده کنید. اینگونه گوگل متوجه موضوع صفحه شما می شود. بهینه سازی آدرس صفحات یکی دیگر از روش های بهبود سئوی سایت است.

 

18. استفاده از کلمه کلیدی در عنوان مرورگر


یکی دیگر از ضروری ترین ترفندهای سئو، به کاربردن کلمات کلیدی در عنوان مرورگر یا (meta title) است. عنوان مرورگر همان متنی است که کاربر با خواندنش متوجه موضوع محتوای شما می شود. تا حد امکان از کلمه کلیدی در ابتدای متا تایتل استفاده کنید.

 

19. استفاده از کلمه کلیدی در متا دیسکریپشن


متا دیسکریپشن زیر عنوان مرورگر قرار می گیرد و خلاصه ای از مطلب شما به کاربران ارائه می دهد. کاربران با خواندن توضیحات متا جذب صفحه شما می شوند. بنابراین بهتر است از کلمه کلیدی یا مفهوم کلیدی در آن استفاده کنید.

 

20. استفاده از کلمه کلیدی در پاراگراف اول


از کلمه کلیدی و مفهوم آن در 150 یا 200 کاراکتر پاراگراف اول محتوا، یک بار استفاده کنید. اینگونه کاربر مطمئن می شود به صفحه درستی مراجعه کرده و تا انتهای مطلب را دنبال می کند. این کار یکی از تکنیک های سئو سایت است.

 

21. استفاده از مفاهیم کلیدی و کلمات LSI


تکرار یک کلمه کلیدی در کل محتوای صفحه خسته کننده است. همچنین باعث کیورد استافینگ می شود. برای جلوگیری از این موضوع بهتر است از مفهوم کلیدی یا کلمات LSI در طول محتوا استفاده کنید. اگر اطلاعات دقیقی در مورد کیورد استافینگ ندارید، مطلب " کیورد استافینگ چیست؟ " را حتما مطالعه کنید.

 اهمیت سئو


سئو یک وب سایت چه اهمیت و کاربردی دارد؟


 طبق تحقیقات به دست آمده روزانه سه ونیم میلیون جستجو در گوگل انجام می شود؛ از همین آمار به ظاهر ساده می توان دریافت که داشتن یک رتبه خوب در این جستجو ها چه تاثیری در کسب و کار ما دارد.

 

چندین سال پیش، برای بهتر دیده شدن  یک وب سایت تنها از تبلیغات استفاده می کردند؛ ولی امروزه با هوشمندتر شدن موتورهای جستجو این روش دیگر پاسخگو نیست؛ بنابراین ارائه محتوای کامل تر و مطابق الگوریتم های به روز موتورهای جستجو در کسب رتبه بالاتر جایگزین ترفندهای قدیمی شده است. استفاده از تکنیک های سئو میتواند در افزایش ترافیک سایت شما ، اعتماد بازدید کنندگان، حفظ رتبه وب سایت و  اعتبار آن موثر باشد.

  

تفاوت میان سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه؟


سئو کلاه سفید، در واقع شامل هر نوع روشی است که برای بهبود یک وب سایت، بدون تخلف و طبق اصول موتورهای  جستجو استفاده شود ؛درحالیکه سئو کلاه سیاه تکنیک هایی است که نباید از آن استفاده شود وبا اینکه  در ابتدا سبب ارتقا رتبه ی یک وب سایت می شود ولی با توجه به هوشمند بودن موتورهای جستجو،این حیله به سرعت شناسایی شده و در بهترین حالت، وب سایت یک جریمه اساسی می شود و اگر بد شانس باشید، به طور هوشمند وب سایت شما از نتایج جستجو گوگل خارج می شود. امروزه اکثر کاربران اینترنت از سئو کلاه خاکستری استفاده می کنند که  نسبت به سئو کلاه سیاه خطر کمتری دارد.

 

  1. چک لیست سئو پایه:
  2. نصب گوگل سرچ کنسول و بینگ وبمستر تولز
  3. نصب گوگل آنالیتیکس
  4. نصب پلاگین رنک مث برای سایت های وردپرسی
  5. ساخت و ثبت یک سایت مپ
  6. ساخت فایل Robots.txt
  7. از قابل ایندکس بودن سایت خود مطمئن شوید
  8. یک برنامه ریزی مناسب برای حداقل 6 ماه آینده خود داشته باشید
     

ویژگی یک محتوای سئو شده چیست؟


محتوایی که غلط املایی نداشته باشد.
با طرح سوال و یا استفاده از جملاتی مانند: همراه ما باشید تا...، خواننده را با خود همراه کنید.
خلاقیت در محتوا و ایجاد احساسات مختلف در کاربر مانند: هیجان ، امید، غم و … 
تیتر اصلی را در قالب H1 و زیر تیتر ها با H2 و H3 و... به ترتیب اولویت بنویسیم.
استفاده از کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل (برای یافتن کلمات کلیدی میتوانید به سایت.www.keywordtool.io مراجعه کنید.)
استفاده از تصاویر جذاب و با رنگ بندی متناسب با موضوع محتوا و رنگ قالب سایت.
بهینه سازی تصاویر، فشرده سازی و برچسب گذاری تصویر با تگ alt ، بازدیدکننده می تواند با حرکت موس روی تصویر، موضوع مرتبط با آن را ببیند.
 

آیا باید تسلط کامل بر سئو داشته باشم یا یک سئوکار حرفه ای استخدام کنم؟


همانطور که گفته شد، با چند تکنیک ساده می توان رتبه یک وب سایت را افزایش داد، ولی با توجه به این که الگوریتم های موتورهای جستجو دائما در حال به روز شدن هستند ، نمی توان تنها به این تکنیک ها بسنده کرد و کمک گرفتن از یک شرکت که خدمات سئو را ارائه می دهد، نتیجه بهتری را به همراه دارد؛ زیرا سئو پیچیده تر از این تکنیک ها بوده و برای اینکه سریعتر به نتیجه دلخواه برسید ، نیازمند یک مشاور خوب در این زمینه هستید. در واقع یک سئوکار باتجربه و ماهر روزانه اصول ارائه شده توسط گوگل را بررسی می کند و آنها را به بهترین شکل در یک وب سایت به کار می گیرد.

 البته این نکته را نیز باید بدانید که شما خودتان هم می توانید به یک سئوکار حرفه ای تبدیل شوید؛ اما چگونه؟ برای پاسخ به این سوال مطالعه محتوا " چگونه سئو کار شویم؟ " را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

درآخر

 

در این مطلب آموزش تکنیک های سئو را با ساده ترین روش ها برای شما آماده کردیم. در صورتی که نیاز به مشاوره سئو دارید به صفحه خدمات سئو سایت، وب پویا سر بزنید. تیم ما بیش از 2000 وب سایت فروشگاهی و شرکتی را در زمینه های مختلف سئو کرده است. با جستجو "وب پویا" در گوگل، از میزان تخصص و تجربه ما در سئو وب سایت مطمئن شوید.

 

https://sakhtesite.com/%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d8%b3%d8%a6%d9%88-%d8%a8%d9%87%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%a7%d8%b5%d9%81%d9%87%d8%a7%d9%86/

 
 

صد

 

  • محمد تاج میرریاحی
  • ۰
  • ۰

طراحی

طراحی سایت حرفه‌ای
در حال حاضر یکی از راه‌هایی که می‌توانید خود را به مردم و مخاطبان خود از طریق فضای مجازی معرفی کنید، طراحی سایت است. اگر شما یک کسب و کار دارید و به فکر پیشرفت و افزایش درآمد خود هستید باید یک سایت برای خودتان داشته باشید.

داشتن سایت به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید خدمات و محصولات خود را از طریق اینترنت و وب و فضای مجازی به مشتریان خود بفروشید. یک سایت می‌تواند هر قابلیتی که شما نیاز دارید را داشته باشد.

امکاناتی  مثل فروش آنلاین یک کالا، دریافت اطلاعات از کاربران، فرم نظرسنجی کاربران، پنل پیامکی برای اطلاع رسانی کاربران، پرداخت از طریق درگاه‌های پرداخت بانکی به صورت آنلاین. این‌ها بخشی از امکانات یک سایت هستند، مهم‌ترین مزیت طراحی وب سایت این است که شما از طریق گوگل می‌توانید خود را به مردم معرفی کنید.

شما می‌توانید بر روی شبکه‌های اجتماعی کسب و کار خود را بسازید، اما اگر این شبکه از دسترس خارج شوند، کسب و کار شما هم از دسترس خارج می‌شود. اما یک سایت هیچ وقت مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

همین الان برای سفارش طراحی وبسایت <---------- کلیک کنید

 

۴ قدم مهم در طراحی وب‌سایت
دریافت مشاوره درست و مهندسی برای طراحی وب سایت
تحلیل واقع‌بینانه و منطقی در مورد نیازهای مشتریان و کاربران
انتخاب تیم درست برای پیاده‌سازی طراحی و اجرا وب‌سایت شما
تعیین دقیق زمانبندی اجرا و پشتیبانی و تعهدات کارفرما و مجری

 

طراحی وب‌سایت را بدون مشاوره انجام ندهید
دریافت مشاوره درست و مهندسی برای طراحی وب سایت به شما  کمک می‌کند
تا بهترین انتخاب را برای داشتن یک سایت حرفه‌ای و پایدار داشته باشید

 


انتخاب پلتفرم درست جهت طراحی وب‌سایت
ما در سئوف درست‌ترین زبان و پلتفرم را برای طراحی وب سایت
متناسب با نیاز شما و مشتریانتان را معرفی می‌کنیم تا نهایت بهینگی را حاصل کنیم

 

طراحی UI/UX اختصاصی
جهت متفاوت بودن نیاز هست تا طراحی متناسب با نیازتان را داشته باشید.
طراحی وب سایتی که هم زیبایی کافی را داشته باشد و هم تجربه کاری مناسبی
را به کابران بدهد، نیاز به طراح حرفه‌ای UI/UX دارد

 

طراحی وب‌سایت با امکانات حرفه‌ای
هر وب‌سایتی برای عملکرد بهینه نیاز به مجموعه‌ای از امکانات یا ویژگی‌ها دارد. ما در پلن طراحی وب سایت تمامی امکاناتی که مورد نیاز کسب و کار‌ها است را شناسایی کرده‌ایم و بهترین امکانات را برای هر وب‌سایتی در نظر میگیریم.

 

ثبت سایت در گوگل
اگر گوگل شما را نبیند، در واقع کسی شما را نخواهد دید. ما تمامی وب‌سایت‌های طراحی شده را به صورت حرفه‌ای و به عنوان کسب و کار در گوگل ثبت خواهیم نمود و شما در معرض الگوریتم‌های گوگل قرار خواهید گرفت.

 

رعایت اصول سئو استاندارد درطراحی وب‌سایت
یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام طراحی وبسایت باید در نظر بگیرید،  رعایت اصول و استاندارد‌های سئو در هنگام طراحی سایت است. ما در سئوف متخصص سئو 

 

پایداری سرویس دهی در طراحی سایت
یکی از مهمترین ویژگی‌های یک سایت بهینه پایداری و آپ تایم بالا در سرویس دهی است. تمامی وب‌ سایت های که توسط شرکت سئوف طراحی می‌شوند دارای قرارداد کتبی پایداری هستند، به صورتی که در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در کوتاه‌ترین زمان رفع باگ صورت می‌گیرد.

 

آموزش حضوری و ویدیوی
جهت کار با وب‌سایت طراحی شده تمامی بخش‌های و ویژگی‌های آن به شما آموزش داده خواهند شد، کافرما می‌تواند علاوه بر آموزش حضوری کار با سایت درخواست ویدوی‌های آموزش کار با سایت را نیز تقاضا دهد

 

پشتیبانی فنی‌حرفه‌ای بعد از طراحی وب‌سایت
هیچ وب سایتی را بدون بحث پشتیبانی فنی شروع نکنید، چون به طور قطع در نگهداری آن دچار مشکل خواهید شد. ما بهترین پلن‌های پشتیبانی فنی را به کارفرمایان خود پیشنهاد می‌کنیم بیش از ۳ پلن…

 

امنیت و محرمانگی اطلاعات
ما تمامی راهای امنیت و جلوگیری از نفوذ و نشت اطلاعات وب سایت شما را با بالاترین استاندارهای امنیت وب مسدود خواهیم نمود، سایتی که طراحی می‌کنید بدون امنیت هیچ ارزشی نخواهد داشت

https://sakhtesite.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/

 

  • محمد تاج میرریاحی
  • ۰
  • ۰

امروزه وب سایت ها چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای جایگاه ویژه ای در زندگی ما دارند. اما آیا شما از تمام مراحل ایجاد یک سایت اطلاع دارید؟ در این مقاله، از شما دعوت می کنیم تا (دوباره) کشف کنید که طراحی وب چیست ، اما چه چیزی نیست!

تعریف طراحی وب

"Webdesign" یک عبارت انگلیسی است که می تواند به عنوان "طراحی وب" ترجمه شود. بنابراین، به ایجاد واسط در اینترنت اعم از صفحات یک سایت یا یک برنامه اشاره دارد.

به طور مشخص، طراحی وب شامل استفاده از انواع مختلف محتوا برای انتقال و برجسته کردن اطلاعات است. متن، تصویر، ویدئو، انیمیشن… طراح وب برای انجام ماموریت خود، یعنی ایجاد یک سایت بصری، زیباشناختی و قابل فهم، باید بین مهارت های بسیاری دست و پنجه نرم کند.

برای سفارش طراحی وب سایت <--------- کلیک کنید

برای سئو وبسایت در اصفهان  <---------  کلیک کنید

اهداف طراحی وب چیست؟

1) زیبایی شناسی را تنظیم کنید

 

اغلب گفته می شود که نمی توان در مورد سلیقه ها و رنگ ها بحث کرد، اما زیبایی شناسی یک سایت فقط یک مفهوم ذهنی نیست. این بیش از هر چیز جستجو برای هماهنگی خاصی است که بر اساس:

 

تعادل فضاها و متون،

سازگاری رنگ ها و تایپوگرافی،

ارتباط شمایل نگاری،

سلسله مراتب اطلاعات

همه این عناصر به بهبود تجربه کاربر (UX) کمک خواهند کرد.

2) بهبود تجربه کاربری

 

تصاویر، رنگ‌ها و سایر عناصر بصری یک سایت، اطلاعات غیرکلامی را منتقل می‌کنند و حس بصری یا حتی شنیداری (با استفاده از صداها یا موسیقی) را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. همه این احساسات است که به او اجازه می دهد تا تجربه ای داشته باشد و به جهان پیشنهادی پایبند باشد. این نوع تجربه به طور گسترده توسط سایت های برندهای بزرگ برای ایجاد پیوند عاطفی و انتقال ارزش ها بین برند و کاربر اینترنت استفاده می شود.

4) ارزش افزوده بدهید

کیفیت و پرداخت های یک رابط با ساختار خوب، احساس مثبت و احساس قابل اعتماد بودن را منتقل می کند. ما به ظاهر چیزها بسیار حساس هستیم و اولین قضاوت را در چند ثانیه و به محض نمایش صفحه انجام می دهیم. بنابراین، ما یک سایت را بر اساس محتوای آن (متن، قابلیت ها) ارزیابی نمی کنیم، بلکه بر اساس ظرف آن (طراحی) آن را ارزیابی می کنیم.

بنابراین، قابلیت اطمینان فرم (ظرف) تأثیر فوری بر قابلیت اطمینان سایت ماده (محتوا) دارد. توجه به طراحی وب به خصوص در صفحه اصلی، تصویری حرفه ای را منتقل می کند که به کاربر اینترنت اطمینان می دهد و به او اطمینان می دهد.

 

5) پیام را برسانید

بازاریابی مجموعه ای از تکنیک ها برای حفظ فروش یک محصول یا خدمات، متمایز ساختن آن از رقبا و اطمینان از برآورده شدن نیازهای بازار است. بنابراین، یک شرکت از استراتژی بازاریابی خود پیامی وب سایت را تعریف می کند که باید به وضوح از طریق طراحی وب منتقل شود.

بحث یک پیام تبلیغاتی بر سه محور بنا شده است: چه کسی یا چه چیزی، چرا و چگونه؟

•             اطلاعات کیست سایت شرکتی یا چیست: محصول و/یا خدمات چیست؟

•             چرا این بحث مطرح می شود: مزایایی برای مصرف کننده چیست؟

•             تعهد به عمل یعنی خرید محصول یا خدمات چگونه است.

تبلیغات برای جلب توجه ما از محرک های احساسی استفاده می کند: طنز، اختلاف، تخیل، رویا، پرسش، شوک... همه اینها برای فریفتن ما و ایجاد لنگر در حافظه ما.

به طور مشابه، طراحی وب باید عناصر پیام را متحد کند تا یک لحن گرافیکی مطابق با آن ایجاد کند. بنابراین او می تواند:

•             جلب توجه و علاقه ما را برانگیزد.

•             پیام را برجسته کنید و آن را از دیگران متمایز کنید.

•             پیام را تاثیرگذار، موثر و به یاد ماندنی کنید.

نتیجه گیری

همانطور که دیدیم، طراحی وب فقط یک طراحی گرافیکی ساده نیست. وبسایت این یک ابزار ارتباطی واقعی است که تجربه کاربر را از طریق ارگونومی کاربر پسند تسهیل می کند. علاوه بر این، به شما امکان می دهد پیام بازاریابی را به مرتبط ترین شکل ممکن منتقل کنید. بنابراین، بهینه سازی با حرفه ای کردن تصویر، ارزش افزوده واقعی سئو  به اطلاعات می بخشد.

 

 

 

 

 

 

طراحی و سئو سایت

 

 

 

 
 

ن

 

  • محمد تاج میرریاحی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • محمد تاج میرریاحی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • محمد تاج میرریاحی