ساخت و بهینه سازی سایت

طراحی وبسایت و سئو سایت

ساخت و بهینه سازی سایت

طراحی وبسایت و سئو سایت

شرکت ساخت سایت پیشرو در زمینه طراحی وبسایت و بهینه سازی سایت میتواند افزایش رتبه وبسایت شما را پس از طراحی با جادوی سئو و بهینه سازی خود تضمین کند.
همچنین این شرکت دارای خدمات پس از فروش میباشد که میتوانید زمانی که رتبه وبسایت شما کاهش یافت و سئو وبسایت دچار مشکل شد از این عزیزان کمک بخواهید و دوباره بهینه سازی وبسایت خود را از سر بگیرید تا در نتایج اولیه سرپ گوگل بصورت زنده و فعال رقابت کنید.

  • ۰
  • ۰

طراحی

طراحی سایت حرفه‌ای
در حال حاضر یکی از راه‌هایی که می‌توانید خود را به مردم و مخاطبان خود از طریق فضای مجازی معرفی کنید، طراحی سایت است. اگر شما یک کسب و کار دارید و به فکر پیشرفت و افزایش درآمد خود هستید باید یک سایت برای خودتان داشته باشید.

داشتن سایت به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید خدمات و محصولات خود را از طریق اینترنت و وب و فضای مجازی به مشتریان خود بفروشید. یک سایت می‌تواند هر قابلیتی که شما نیاز دارید را داشته باشد.

امکاناتی  مثل فروش آنلاین یک کالا، دریافت اطلاعات از کاربران، فرم نظرسنجی کاربران، پنل پیامکی برای اطلاع رسانی کاربران، پرداخت از طریق درگاه‌های پرداخت بانکی به صورت آنلاین. این‌ها بخشی از امکانات یک سایت هستند، مهم‌ترین مزیت طراحی وب سایت این است که شما از طریق گوگل می‌توانید خود را به مردم معرفی کنید.

شما می‌توانید بر روی شبکه‌های اجتماعی کسب و کار خود را بسازید، اما اگر این شبکه از دسترس خارج شوند، کسب و کار شما هم از دسترس خارج می‌شود. اما یک سایت هیچ وقت مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

همین الان برای سفارش طراحی وبسایت <---------- کلیک کنید

 

۴ قدم مهم در طراحی وب‌سایت
دریافت مشاوره درست و مهندسی برای طراحی وب سایت
تحلیل واقع‌بینانه و منطقی در مورد نیازهای مشتریان و کاربران
انتخاب تیم درست برای پیاده‌سازی طراحی و اجرا وب‌سایت شما
تعیین دقیق زمانبندی اجرا و پشتیبانی و تعهدات کارفرما و مجری

 

طراحی وب‌سایت را بدون مشاوره انجام ندهید
دریافت مشاوره درست و مهندسی برای طراحی وب سایت به شما  کمک می‌کند
تا بهترین انتخاب را برای داشتن یک سایت حرفه‌ای و پایدار داشته باشید

 


انتخاب پلتفرم درست جهت طراحی وب‌سایت
ما در سئوف درست‌ترین زبان و پلتفرم را برای طراحی وب سایت
متناسب با نیاز شما و مشتریانتان را معرفی می‌کنیم تا نهایت بهینگی را حاصل کنیم

 

طراحی UI/UX اختصاصی
جهت متفاوت بودن نیاز هست تا طراحی متناسب با نیازتان را داشته باشید.
طراحی وب سایتی که هم زیبایی کافی را داشته باشد و هم تجربه کاری مناسبی
را به کابران بدهد، نیاز به طراح حرفه‌ای UI/UX دارد

 

طراحی وب‌سایت با امکانات حرفه‌ای
هر وب‌سایتی برای عملکرد بهینه نیاز به مجموعه‌ای از امکانات یا ویژگی‌ها دارد. ما در پلن طراحی وب سایت تمامی امکاناتی که مورد نیاز کسب و کار‌ها است را شناسایی کرده‌ایم و بهترین امکانات را برای هر وب‌سایتی در نظر میگیریم.

 

ثبت سایت در گوگل
اگر گوگل شما را نبیند، در واقع کسی شما را نخواهد دید. ما تمامی وب‌سایت‌های طراحی شده را به صورت حرفه‌ای و به عنوان کسب و کار در گوگل ثبت خواهیم نمود و شما در معرض الگوریتم‌های گوگل قرار خواهید گرفت.

 

رعایت اصول سئو استاندارد درطراحی وب‌سایت
یکی از مهمترین فاکتورهایی که در هنگام طراحی وبسایت باید در نظر بگیرید،  رعایت اصول و استاندارد‌های سئو در هنگام طراحی سایت است. ما در سئوف متخصص سئو 

 

پایداری سرویس دهی در طراحی سایت
یکی از مهمترین ویژگی‌های یک سایت بهینه پایداری و آپ تایم بالا در سرویس دهی است. تمامی وب‌ سایت های که توسط شرکت سئوف طراحی می‌شوند دارای قرارداد کتبی پایداری هستند، به صورتی که در صورت بروز هرگونه مشکل فنی در کوتاه‌ترین زمان رفع باگ صورت می‌گیرد.

 

آموزش حضوری و ویدیوی
جهت کار با وب‌سایت طراحی شده تمامی بخش‌های و ویژگی‌های آن به شما آموزش داده خواهند شد، کافرما می‌تواند علاوه بر آموزش حضوری کار با سایت درخواست ویدوی‌های آموزش کار با سایت را نیز تقاضا دهد

 

پشتیبانی فنی‌حرفه‌ای بعد از طراحی وب‌سایت
هیچ وب سایتی را بدون بحث پشتیبانی فنی شروع نکنید، چون به طور قطع در نگهداری آن دچار مشکل خواهید شد. ما بهترین پلن‌های پشتیبانی فنی را به کارفرمایان خود پیشنهاد می‌کنیم بیش از ۳ پلن…

 

امنیت و محرمانگی اطلاعات
ما تمامی راهای امنیت و جلوگیری از نفوذ و نشت اطلاعات وب سایت شما را با بالاترین استاندارهای امنیت وب مسدود خواهیم نمود، سایتی که طراحی می‌کنید بدون امنیت هیچ ارزشی نخواهد داشت

https://sakhtesite.com/%d8%b3%d9%81%d8%a7%d8%b1%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d8%b1%d9%81%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d9%88%d8%b1%d8%af%d9%be%d8%b1%d8%b3/

 

  • ۰۱/۰۱/۳۰
  • محمد تاج میرریاحی

نظرات (۱)

    سلام منو به نام 💞موسیقی💞 لطف میکنی لینک  کنی توهم بگو با چه اسمی لینکت کنم
www.takonline.blogfa.com[گل][گل][گل][گل][گل]


 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی