ساخت و بهینه سازی سایت

طراحی وبسایت و سئو سایت

ساخت و بهینه سازی سایت

طراحی وبسایت و سئو سایت

شرکت ساخت سایت پیشرو در زمینه طراحی وبسایت و بهینه سازی سایت میتواند افزایش رتبه وبسایت شما را پس از طراحی با جادوی سئو و بهینه سازی خود تضمین کند.
همچنین این شرکت دارای خدمات پس از فروش میباشد که میتوانید زمانی که رتبه وبسایت شما کاهش یافت و سئو وبسایت دچار مشکل شد از این عزیزان کمک بخواهید و دوباره بهینه سازی وبسایت خود را از سر بگیرید تا در نتایج اولیه سرپ گوگل بصورت زنده و فعال رقابت کنید.

  • ۰
  • ۰

امروزه وب سایت ها چه از نظر شخصی و چه از نظر حرفه ای جایگاه ویژه ای در زندگی ما دارند. اما آیا شما از تمام مراحل ایجاد یک سایت اطلاع دارید؟ در این مقاله، از شما دعوت می کنیم تا (دوباره) کشف کنید که طراحی وب چیست ، اما چه چیزی نیست!

تعریف طراحی وب

"Webdesign" یک عبارت انگلیسی است که می تواند به عنوان "طراحی وب" ترجمه شود. بنابراین، به ایجاد واسط در اینترنت اعم از صفحات یک سایت یا یک برنامه اشاره دارد.

به طور مشخص، طراحی وب شامل استفاده از انواع مختلف محتوا برای انتقال و برجسته کردن اطلاعات است. متن، تصویر، ویدئو، انیمیشن… طراح وب برای انجام ماموریت خود، یعنی ایجاد یک سایت بصری، زیباشناختی و قابل فهم، باید بین مهارت های بسیاری دست و پنجه نرم کند.

برای سفارش طراحی وب سایت <--------- کلیک کنید

برای سئو وبسایت در اصفهان  <---------  کلیک کنید

اهداف طراحی وب چیست؟

1) زیبایی شناسی را تنظیم کنید

 

اغلب گفته می شود که نمی توان در مورد سلیقه ها و رنگ ها بحث کرد، اما زیبایی شناسی یک سایت فقط یک مفهوم ذهنی نیست. این بیش از هر چیز جستجو برای هماهنگی خاصی است که بر اساس:

 

تعادل فضاها و متون،

سازگاری رنگ ها و تایپوگرافی،

ارتباط شمایل نگاری،

سلسله مراتب اطلاعات

همه این عناصر به بهبود تجربه کاربر (UX) کمک خواهند کرد.

2) بهبود تجربه کاربری

 

تصاویر، رنگ‌ها و سایر عناصر بصری یک سایت، اطلاعات غیرکلامی را منتقل می‌کنند و حس بصری یا حتی شنیداری (با استفاده از صداها یا موسیقی) را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. همه این احساسات است که به او اجازه می دهد تا تجربه ای داشته باشد و به جهان پیشنهادی پایبند باشد. این نوع تجربه به طور گسترده توسط سایت های برندهای بزرگ برای ایجاد پیوند عاطفی و انتقال ارزش ها بین برند و کاربر اینترنت استفاده می شود.

4) ارزش افزوده بدهید

کیفیت و پرداخت های یک رابط با ساختار خوب، احساس مثبت و احساس قابل اعتماد بودن را منتقل می کند. ما به ظاهر چیزها بسیار حساس هستیم و اولین قضاوت را در چند ثانیه و به محض نمایش صفحه انجام می دهیم. بنابراین، ما یک سایت را بر اساس محتوای آن (متن، قابلیت ها) ارزیابی نمی کنیم، بلکه بر اساس ظرف آن (طراحی) آن را ارزیابی می کنیم.

بنابراین، قابلیت اطمینان فرم (ظرف) تأثیر فوری بر قابلیت اطمینان سایت ماده (محتوا) دارد. توجه به طراحی وب به خصوص در صفحه اصلی، تصویری حرفه ای را منتقل می کند که به کاربر اینترنت اطمینان می دهد و به او اطمینان می دهد.

 

5) پیام را برسانید

بازاریابی مجموعه ای از تکنیک ها برای حفظ فروش یک محصول یا خدمات، متمایز ساختن آن از رقبا و اطمینان از برآورده شدن نیازهای بازار است. بنابراین، یک شرکت از استراتژی بازاریابی خود پیامی وب سایت را تعریف می کند که باید به وضوح از طریق طراحی وب منتقل شود.

بحث یک پیام تبلیغاتی بر سه محور بنا شده است: چه کسی یا چه چیزی، چرا و چگونه؟

•             اطلاعات کیست سایت شرکتی یا چیست: محصول و/یا خدمات چیست؟

•             چرا این بحث مطرح می شود: مزایایی برای مصرف کننده چیست؟

•             تعهد به عمل یعنی خرید محصول یا خدمات چگونه است.

تبلیغات برای جلب توجه ما از محرک های احساسی استفاده می کند: طنز، اختلاف، تخیل، رویا، پرسش، شوک... همه اینها برای فریفتن ما و ایجاد لنگر در حافظه ما.

به طور مشابه، طراحی وب باید عناصر پیام را متحد کند تا یک لحن گرافیکی مطابق با آن ایجاد کند. بنابراین او می تواند:

•             جلب توجه و علاقه ما را برانگیزد.

•             پیام را برجسته کنید و آن را از دیگران متمایز کنید.

•             پیام را تاثیرگذار، موثر و به یاد ماندنی کنید.

نتیجه گیری

همانطور که دیدیم، طراحی وب فقط یک طراحی گرافیکی ساده نیست. وبسایت این یک ابزار ارتباطی واقعی است که تجربه کاربر را از طریق ارگونومی کاربر پسند تسهیل می کند. علاوه بر این، به شما امکان می دهد پیام بازاریابی را به مرتبط ترین شکل ممکن منتقل کنید. بنابراین، بهینه سازی با حرفه ای کردن تصویر، ارزش افزوده واقعی سئو  به اطلاعات می بخشد.

 

 

 

 

 

 

طراحی و سئو سایت

 

 

 

 
 

ن

 

  • ۰۱/۰۱/۳۰
  • محمد تاج میرریاحی

سئو سایت

سئو وبسایت

طراحی سایت

طراحی وبسایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی